Någon i klubben som känner igen denna x1/9?

Moderator: Ingper

X1/9mongo

Någon i klubben som känner igen denna x1/9?

Inlägg av X1/9mongo »

Hej... köpte denna mörkgråa x1/9 för ett par veckor sedan. Någon som ägt bilen har tydligen varit med i klubben (bla klistermärke på bakrutan). Vore skoj att veta lite historia om den. Jag är helt säker på att bilen har blivit renoverad för drygt 10 år sen, förhoppningsvis så har dem även gjort ett bra jobb.

http://www.garaget.org/?car=23742
Hempa
Inlägg: 54
Blev medlem: 04 maj 2006, 14:03
Ort: Stockholm

Inlägg av Hempa »

Så vitt jag kan se är inte bilen med i klubben, således är inte du heller medlem... ännu. Så fort du blir medlem i den kuligaste Fiatklubben i Sverige så skall jag berätta allt jag vet om bilen. Din bil ser jättefin ut.( sådärja, nu fick du 98% av vad jag vet... jädra snyltare) Skulle vara kul att se den "live" på en klubbträff. Kolla in "klubbträffar" på hemsidan så ser du hur kul vi har det. Ja jag har i allafall haft jädrigt kul de gånger jag har varit med sedan jag köpte min bil -01. För att inte tala om när vi var på Sturup raceway. Som sagt... gå med i klubben och ha kul. Varför sitta ensam på sin kammare när man är en stolt ägare till en helt unik och udda bil?
Hellre en bil som krånglar ibland än en som alltid är ful.
Gäst

Inlägg av Gäst »

hehe tacktack.. tycker iofs inte verkar ha så skoj på dem där träffarna :P är inte min grej att åka runt på sånt.. men tackar för erbjudandet. Kanske ändrar mig nån gång, vem vet.
Nån måste faktiskt ha varit medlem i klubben. Varför skulle det annars sitta ett klistermärke på bakrutan med texten "svenska x19 klubben"?
Skriv svar