Nostalgiafton i Vadstena

Moderator: Ingper

JYA63
Inlägg: 28
Blev medlem: 19 jun 2011, 13:07

Nostalgiafton i Vadstena

Inlägg av JYA63 »

Hej!

Bra cabväder senaste dagarna inbjuder ju verkligen till lite utflykter. TIPS! Under sommaren är det nostalgiafton i Vadstena varje onsdag och jag är nyss hemkommen från mitt första besök. Fantastiskt!! :) Mängder av bilar o motorcycklar samlas på ytorna runt slottet och här kan man tillbringa mycket tid med att kolla runt och minnas gamla klenoder men det finns även endel av modernare snitt 8) Det var gott om både små och stora sällskap som samlats för att kika på fordon, visa upp sina skötebarn, umgås och ha pic-nic i gröngräset med slottet i bakgrunden. Inte många Fiat dock, såg en 1500 och en barchetta men INTE ETT ENDA X mer än min :o Ska försöka att åka dit någon mer gång i sommar om det vill sig väl.............

Vänligen
//Jonny
Tuck
Inlägg: 320
Blev medlem: 02 apr 2006, 17:13

Re: Nostalgiafton i Vadstena

Inlägg av Tuck »

Var i Vadstena i onsdags. Massor med bilar men inget X :(
JYA63
Inlägg: 28
Blev medlem: 19 jun 2011, 13:07

Re: Nostalgiafton i Vadstena

Inlägg av JYA63 »

Bra att någon mer visar upp sig 8) med lite timing framöver så kanske vi kan bli några stycken som kommer samma onsdag..............Själv var jag iväg på en 60 mils tripp till Blekinge t o r. Två heldagar utan tak, grymma småvägar med asfalt gjorde att X:et stortrivdes förstås - särskilt nu när 195:orna kommit på runt om :wink: Gick stadigt och bra i hög fart på motorvägen också :)

//J
Skriv svar